Bijna weg! - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Maaike Hoesel - WaarBenJij.nu Bijna weg! - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Maaike Hoesel - WaarBenJij.nu

Bijna weg!

Blijf op de hoogte en volg Maaike

24 Juli 2012 | Nederland, Zwolle

Lieve allemaal!

Volgende week donderdag is het zover, ik vlieg naar India om aan mijn reis te beginnen! Ik begin met een maand vrijwillgerswerk bij het 'Alice in Wonderland'-project. Enorm veel zin om te gaan, maar toch ook heel erg spannend, want ik vertrek voor 4,5 maand naar Azië!

Op dit reisdagboek zal ik proberen jullie op de hoogte houden van al mijn avonturen en om jullie te laten weten dat ik nog steeds leef;)

Liefs Maaike

  • 25 Juli 2012 - 00:49

    Sara:

    Hey Maaike,

    Heel veel plezier op je reis, en hopelijk tot over een maandje of twee ergens in Thailand! we houden contact:0
    xx

  • 29 Juli 2012 - 19:30

    Tante Dini & Ome Gradus:

    Hoi Maaike,

    Een hele goede reis,en een fijne tijd in Azié gewenst .
    Inderdaad heel spannend,we zullen je belevingen zeker volgen.

    Liefs en een dikke kus
    tante Dini en ome Gradus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Maaike

Actief sinds 10 Feb. 2010
Verslag gelezen: 236
Totaal aantal bezoekers 9780

Voorgaande reizen:

29 September 2014 - 09 December 2014

Afrika:)

02 Augustus 2012 - 15 December 2012

Vrijwilligerswerk en rondreis door Azië

01 Juli 2010 - 02 Augustus 2010

Ontwikkelingswerk in Kameroen

Landen bezocht: